patilibalik Mom54544 ben daha doğum yapmadım ama araştırdıklarim hep 15 - 20 günlükken istiyor. Çünkü ilk 15 gün gazsız oluyorlarmış ve anne karnı formunda oluyorlarmış büyüdükçe poz verdirmek zor oluyormuş ve kostümler küçük geliyormuş…
Calisananne25 Mom54544 ben dün hamile çekimi yaptırdım. Yenidoğan için 1 haftalıkken getirmeniz gerekiyor dedi. Yeni doğduğu için anne karnındaki formda oluyo çekim için ideal oluyo dedi. Ama yapıp yaptırmama konusunda kararsızım 🙈
Nazlimom Mom54544 Sweetdreams.photography’de çektirmeyi düşünüyorum ilk 14 günde çekim oluyodu galiba
Mom54544 Calisananne25 patilibalik yaaa doğru aslında mantıklı ilk günler yapmaları ben hamileyken de yaptıramadım risklerden dolayı şimdi dusunuyodum ozaman 6 aylıkken falan yaptırayım eğer yapıyolarsa