gly_frkn Asya5255 Benm cevremdede aslı var kinci kendisi ortalığı karstrmayi sever sen bilirsin her insan bir olck değil tabi😉
esratpl Asya5255 Narin ismi kulağa çok tatlı geliyor😍 Abimin kızının adı Aslıhan o yüzden Aslı diyeceğim galiba ama ben bile kararsız kaldım 😂😂
euphoria123 İki isimde çok hoş Aslıhan adında bir kız arkadaşım vardı güzel huylu iyi karakterliydi sanırım onun etkisinde kalarak bende Aslı diyeceğim 🥰
Derin0712 Asya5255 ayy ikisinide sevdim narin cok zarif bi isim aslida oyle bilemedim annesi sen karar ver
Sblatc Asya5255 insan isminin manasını taşırmış. Narin koyarsanız narin birisi olabilir bence aslı koyun