Merhabalar , ocakta kısmetse doğum
Yenidoğan alışverişinde genel olarak alt üst takım aldım bunun dışında uzun kollu zıbın falan aldım ama atlet olarak nasıl almalıyım mesela kısa kollu uzun kollu ince askılı içine nasıl giydirmem gerekiyor en azından ilk 3 ayında yani Şubat Mart gibi dizler nasıl alıyorsunuz yardımcı olur Musunuz kafam çok karışıyor mesela 0-3 ay arası hangisinden kaç tane almalıyım ?
Uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin ❤️🌸