Arkadaşlar merhaba ultrasonda her şey normal çıkmasına rağmen ikili test kan sonuçlarım yüksek riskli geldi…
kombine risk 1:248
İkili test >1:50
Hcg 52, 2.00düzeltilmiş mom
Pappa 0.99, 0,26 düzeltilmiş mom
Doktor oldukça olumsuz konuştu:/ amniyosentez önerdi yani bebeğin kesesinden sıvı alma işlemi😞 forumdan sağ olsun arkadaşlar fatal dna önerdi. Sonuçları kötü olup sağlıkla doğum yapanlar var mı 😞