rsdsrky07 Acile gittik ultrasonla baktı doktor hersey normal dedi kalp atışı iyi icerde kanama falan yok dedi. Ama bebek ters duruyo dedi. Bu gece takip edilcek nst falan bağlıcaklar içinizin rahat etmesi icin boyle yapalim dedi doktor yattık bakalım
Annebaba23 Geceleri genelde hareket ediyolar gunduz uyuyolar sanırım, ben daha ağırlıklı o zaman hissediyorum sizin de öyle olabilir :))