Rina Merhaba 6 gün önce kaset tipi ovülasyon testinde yumurtlama görülürken strip te ikinci çizgi silikti. Bir gebenin günlüğü teste devam et demişti. Son 5 günde sadece C çizgisi vardı fakat bugünkü testimde T çizgisi de silik çıktı. Bu durumda bu ay ikinci kere yumurtlama ihtimalim mi var yoksa bir gebelik oluşuyor da o yüzden mi ikinci çizgi görünmeye başladı. Başına gelen olduysa yardımcı olabilir mi?🙏🏻 [https://imgyukle.com/i/kvhPxH]
Deletedmom4548454 Rina kuzum hamilelik için yumurtlama gibi koyuluk gerek zaten vucutta hep lh hormonu oldugu için kimi zaman yüksek cıkar. Hamilelik için daha koyu olması gerek
Yaprak- Benimde yumurtlamadan sonra 10.günüm benimde böyle çıktı https://resimyukle.io/r/LgIPSiJdwM bende merak ediyorum
Deletedmom4548454 Yaprak- seninki epey koyu kuzum yarın ve sonraki gün daha da koyulaşırsa bi test yap istersen