Pnr_2021 12+2 haftalık hamileyim. 2 gündür karnımın farklı yerlerinde iğne batması gibi şeyler oluyor. Özellikle mide kısmında oluyor. Bu normal mi? Yaşayan oldu mu arkadaşlar.
MerveeD Pnr_2021 normal bende 14. Haftadayım benımde oluyor yerleşmeden ve buyumeden dolayı oluyormus doktorum normal dedi
sdmr20 Pnr_2021 normal bence canım bende12+2 yim bendede oldu bu hafta hep 😊 Bu arada ikili tarama testini falan yaptırdın mı en son ne zaman doktora gittin ?
Pnr_2021 MerveeD öyle mi. İnşallah yaa. Devlet hastanesinde randevu bulmak zor. Özele gitme imkanım yok. Bulunduğum ilçede de kadın doğumcu yok. Mecburen yarım saat yok gidip diğer ilçeye gidiyorum. O yüzden buradan sormak istedim