Ben olmayı düşünüyodum esimle beraber aşı için gün aldım ordaki hemşire bana doktoruna sor kontrolde dedi sonra akrabamın komşusu aşı olup bebeğini kaybetmiş bu yüzden doğuma kadar bekle sonra olursun dediler bende bunun için aşıyı erteledim tabi söylede bı şey var yasıycak olsa yaşardı çocuk