sedefyrs1101 Kızlar bebeğim 3 aylık daha bugün adet olmam lazımdı olmadım normalde erken olurdum 2-3 gün önceden şimdi test yapmaya korkuyorum varmı bebegi 3 aylıkken hamile kalan
Nonamirce sedefyrs1101 ben değil de kuzenim bebeği 2 aylıkken hamile kaldı. İlk çocuğu 11 aylık olunca da ikinciyi doğurdu
Serap_kartal5 sedefyrs1101 doğum sonrası adet olmadığınızda hamile olduğunuz anlamına gelmez.. vücut kendini yenileyip yavaşça düzeliyor
sedefyrs1101 Greyfurt Korunuyorduk ama kullandığımız kılıf yırtılmıştı bizde anlamadık bimden almıştık ama sonra değiştirdik tekte olmaz diye sıkıntı yapmamıştım
sedefyrs1101 Nonamirce Zor olmadı mı ya bebek küçükken diğer bebekle ikisiyle ilgilenmek korkuyorum bende 😶
HollyMolly sedefyrs1101 kız BİM’den prezervatif mi alınır ya:) parasını verip iyisinden alsaydınız. Ben durexe bile güvenmiyorum. OK’den şaşmamak lazım. Neyse hayırlısı belki gecikme yaşıyorsundur.
HollyMolly Annem, Ablam 3-4 aylıkken bana hamile kalmış. Maalesef süt koruması diye bir şey yok ve geri çekilme bir korunma yöntemi değil. Korunmadıysanız böyle bir ihtimal var.
sedefyrs1101 Serap_kartal5 Oluyordum sütüm kesildi sonra hemen adet oldum 2 aydır oluyordum yinede öyle mı oluyor:)