busrasahinn YeldaKarakolcuKk bende kullandım canım yerlerde B12 dedi bide ben iğne vurunmaya giderken bir bayan ben vurunmadim şimdi bebegimde de var B12 eksikliği sakın aksatma benim düştüğüm hataya düşme falan dedi çok şükür iğne kullanınca normale döndü