@minikayak2-6 kesin olarak bilmemekle birlikte zararlı olduğunu düşünüyorum, oje kokusu olmasa bile aseton çok keskin kokuyor ben de gebeliğimin başlarında sürdüm ama 15. Haftadan itibaren hiç kullanmadım🌸onun yerine isterseniz tırnak sticker oje alabilirsiniz