melekce bende cok uğraştım bliyormusunz oyle guzel saclarm vardi ki gitti yani poliskitik agir degl jnde aslnda regl oluyordm ama sol tarafta var demati doktorum oyle dokuluyor ki 2 senedir önünü alamdm. birde sivilce sorunu var kac doktora gittm yok vitamn ilac o bu banamsn demedi o kadar da para harcadım ozele gittm yok yani belime kadar olan saclrmi kestm uzatınca daha da kotu duruyor diye kisalttm mecbur