GamzeCan merhaba bende hashimato hastasıyım. Daha önce kimyasal gebelik yaşadım o zaman tsh çok yükselince doktor farketti 1 yıldır düzenli ilacımı kullanıyorum. Şuan değerlerim normal 7 haftalık hamileyim. Benim dikkat ettiğim tek şey ilacı aç karnına içtikten en az 2 saat sonra kahvaltı yapmak, uyanıp ilacı içip tekrar uyuyorum kanda emilimi daha iyi oluyor diye duymuştum.