20 Kasım 2021.. 36+5 haftalik dogum yaptim sezaryen.. sabah altıda yatısim yapıldı. Sabah 8
00doğuma alindim. 8.20 kucagima aldim 2600gr 47 cm minnacık bir oglan. Çok şükür kuveze girmedi. Belden igneyi vururken canim acımadı. Heycanda ellerim titredi. Bacaklarıma ates gibi sıcaklık geldi. Hicbirsey hissetmedim.keserken alırken. Odama.getirildim. bacaklarim yavas yavas uyuşması gitti.. bir ara midem bulandi. Ilacla çözülür biraz bel be dikiş agrim var… bebekte ben de iyiyim.