Egeninannesi54 Ben de 8 haftalikken covid oldum. Doktorum antibiyotik başlattı. Parol ,kan sulandirici ve paradontax içtim. Bol bol sıvı ,c vitamini tüketin. Ayrıca kemik suyu ,kolajen tüketirseniz çok faydasını görürseniz. Çok geçmiş olsun inşallah en hafif şekilde atlatırsınız .