Merhaba arkadaslar eşimden dolayı covıd oldum ama ben eşimin 8. gunuyken test yaptrdım
28 inde bıtıyor karantınam suan ıyıyım aslında devlet hastanesınde randevum var zaten açılmıyor randevular randevu 25 inde 24 unde tekrar test yaptrsam covıd cıkmazsam sizce karantınam bıtmıs olur mu yada testım pozıtıf olursa uzerıne artı ekleme yaparlar mı ama karantına gunlerımde test yaptıracağım