Emirasaf-annesi Hiç korkmayın 🥰takip edilince birşey olmuyor bende aynı durumda 40+3 doğum yapmıştım şimdi 33 +3”yim benim de 3. Gebelik ve doktorum şey dedi gebelik ilerledikçe risk olsa bile çok fazla preklemsi teşhisi yaşamayız dedi.
Yine de takip de oluruz merak etmeyin dedi zaten aksi bir durum olsa hemen doğuma alırlar allahın izniyle haftanız yine de çok erkek değil 🙏doğar zaten gelirsiniz diğer haftalara sorun olmaz o aşamadan sonra teşhis konulsa dahi bebek doğururuluyoe sorun olmuyor benim doğumumda prof. Geldi dil altı falan verdiler beyin kanaması riski geçirdim aşırı tansiyon sebebi ile bende çok korkuyorum öyle olur eder diye çok şükür bir şekilde geçiyor