Fatma-2 Sayın anneler 💋 yenidoğan alışverişi için önemli dedikleriniz Buda olmalı dedikleriniz var mı acaba 🤰🤰💐💐
Black-34 Fatma-2 Kış bebeği ise kalın battaniye kalın çoraplar şapka mutlaka pamuklu bir takım yelek uzun zıbınlar eldiven Hafif kalın takımlar doğumu yakın ise bebek nevresimi unutmayın patikli pantolonlar alın daha rahat olur
asenacicek Fatma-2 Beyaz zıbınlardan al mutlaka atlet olarak giydirilince çok iyi oluyor https://ty.gl/gpfp9mocbj
Fasulyem2 Ağız mendili alın lazım oluyo çok kusuyorlar. göğüs pedi göğüs kremi alın kıyafet olarak çok tulum almayn hemen büyüyolar alt üst takım zıbın daha fazla alınabilir.