Threebaby benimde bi oğlum var bide kızım olsun istemistim ama ikinci de erkekmiş. Tek canları saolsun . Ben hep derim verenin vardır bi bildiği. Hayırlısı olsun . O kadar hasta çocuk var ki . Onları görünce ne erkek çocuk ne kız çocuk . Yeter ki eli ayağı düzgün sağlıklı olsun . Hayırlı evlat olsun . Kimsenin çoluğuna cocuğna , vatanına milletine , ailesine , sevdiklerine zararı olmasın yeter 😊 kız evlat başka bi nimet derler . 3 kız kardeşiz . Bi abimiz olsun ya da erkek kardeşimiz olsun çok isterdik . Ama şu devire bakılınca inan kız evlat veli nimet 😌