Ayaz_Kuzum 13+5 olduk🍋🥰 1. trimesterimizin son günleri☺️ 2. Trimesterde ne gibi değişikler bekliyor bizi?☺️
cahillesohbetikestim Ayaz_Kuzum en rahat olduğum zamanlar diyebilirim çok aktiftim çok gezdim sadece erken doğum riskimden dolayı üç haftadır yatıyordum çok şükür atlattık 🧿💙 bizim de ikinci trimester in son günü bakalım 3. Trimester da başımıza ne gelecek 🤣
Ceysii01 Ayaz_Kuzum degisen hic bisey olmadi bende tam tersi artti agrilarim 😬 18+0 kisiye göre degisio
SuperrMomm Ayaz_Kuzum Bizde 13+5 ‘ iz bugünümüze kadar elhamdulillah bulantımızın olmadığı bir gün olmadı 😀 Benim için çok çok çok çok kötü geçecek gibi değil o yüzden hiç birşey ummuyorum artık zaman geçsin istiyorum hemen doğurmak istiyorum 🥺
Julide_01 asdfg3 kendimi kesinlikle buna inandırmak istiyorum 😅1. Trimester dönemim aşırı zor geçiyor
Ayaz_Kuzum asdfg3 İnşaAllah öyledir🥰 benimki 11. Haftaya kadar çok rahattı aslında 11 de ara ara bulantılar başladı😅buna da şükür ama☺️
Julide_01 asdfg3 : 3 aylık olunca geçer dediler 3 aylık oldum halen geçmedi ne zaman prenseslik dönemine girecem bilmiyorum 😅
Ayaz_Kuzum cahillesohbetikestim çok şükür atlatmişsiniz o günleri canım🤲🏻☺️ İnşaAllah bundan sonrasi hep rahat ve kolay geçer🥰
Ceylin680 Ayaz_Kuzum Bulantilarin hafifler iştahın artar.ama 3e yaklaştıkça yatıp kalkmak zorlasir birde akıntın ve çatlaklar arta bilir.