38.haftadayım bebeğin başı aşağıda normal doğum için uygun ama kanala girme olayı başka bi şey sanırım. Onu nasıl anlayabiliriz. Bir de son zamanlar bebeğin yeri daralır çok hareket edemez diyolar ama benim genelde sağda duruyo bazen sola da geçiyo. Yani yeri darken böyle yer değiştiriyorlar mı acaba? Şimdi durduk yere pozisyonu değişmez değil mi😅