Hazella 5 günde bayağı iyiydim hiç yatamadım zaten ilk gece sabaha kadar ağlamıştı oğlum toplamda 1 saat yatamadım iki günlükken de 400 km yol gittim 9 10 saat ayakta kaldım hatta herkes dikişlerin iyileşmez demişlerdi 5.gun doktora gittiğimde süper bakmışsın çok iyi durumdasın demişti aslında hiç bakamadım