Şubatta doğacak bebişim için biberon olarak dr browns alacağım.. 150 ml ve 270 ml iki tane. Bebek biberonu mecbur kullanacak çünkü 4 aylıkken işe dönmem gerekiyor. 150 ml olanı da doğumdan hemen sonra sütüm gelmezse diye alacağım. Şimdi sorum şu
İkisi de cam mı olmalı ? Bpa falan içermiyor pp olanlar kaliteli plastikten yapılıyor ama bebek biraz büyüyüp biberonu kendi tutmaya başlayınca 270 ml olan biberon yani cam olması bebeğin elinden düşürüp kırmasına falan sebep olur mu ? Sizler cam mı aldınız pp mi ? Bi akıl verin 🙏🙏 dar ağız/geniş ağız diyor dr browns müşteri temsilcisi geniş ağız tercih edin dedi anne memesine en yakın oymuş ne yapayım 🥺🥺