Nurse_91 Tatlım stresini anlıyorum ama fazla panik davranıyorsun yazma şeklin bile panik,tamam kolay bir süreç değil ama bi dur sakinle nefes al inan daha iyi çözümler üreteceksin,amh dışında farklı sorunların varmış tüp,rahim perdesi vs bence sen macunlarla bitkilerle vakit kaybetme,tamam gençsin ama takviyeler;tek konuda sıkıntısı olanlara yarar sende farklı birkaç durum biraraya gelmiş,bence sen birkaç ay daha dene ama olmazsa çok iyi bir doktor bulup tedavi al,aşılama tüp bebek doktorun neyi uygun görürse onu yap.Amh tek başına sorun değildir ama ona eşlik eden farklı problemler varsa sorundur,risk almamalısın belki de..moralini bozma sakın yüksek tut her sekilde olacagına inan ama acıkcası biraz daha bilimsel yöntemlere yönel istersen🌸Güzel haberler alman dileğimle🎈