aysezufermiray valla benim dun sabah nisanim geldi sonra aksamustu bidaha geldi, hastaneye gittim kez nst ve cati muayenesi oldum. Nst de sancilarim normalmis acikligim da 1cmmis. Eve geldim, dunden beri ara ara lekelenmem devam ediyor. Gecen hafta baya hareketliydi 2 gundur hareketleri azaldi, rahatsiz bir yerde yatmisim gbi bi bel agrim var. bi daha cati muayenesi olmamak icin cidden belim ortadan ikiye ayrilana kadar evde kalicam ☺️