dakpinar- biz o tarihe aldık gün🙈 doktor 16 aralıktan sonra olur haftasını dolduruyor dedi ben de 21 olsun dedim tamam dedi tam 38+5 oluyoruz o zaman. Hatta ben sordum doktora haftası doğum için iyi mi, gelişimini tamamlar mı erken değil dimi diye teyit ettim. 39a girmiş oluyorsun gayet iyi erken değil dedi. Aynıyız işte seninle, hakkımızda hayırlısı inşallah canım sağlıkla kavuşalım 😍🍀