Sukran34 Selam anneler 39+3 haftalık hamileyim dün geceden beri karnimda hafif agrilar oluyor geçiyor sonra yine basliyor karnim sertlesiyor oglum kendni sıkıyor gibi sanki su gibi akintim oluyor akinti mi suyum mu anlamadım doktorum izinde oldugu için gidemiyorum acile gitmeyi düşünüyorum bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkür ederim.🙄
Alim Sukran34 bende 39 haftalık hamileyim benimde dünden beri belimden kasıklarıma ağrılarım oluyo benimde doktorum 1 haftalık yıllık izinde perşembe gidicez kontrolum var tabiki o zamana kadar oglusum beklerse beklemesini isterim kendi doktorumuza denk gelsin ara ara agrilarimiz oluyor aynı haftadayız gün ağrılarıda olabilir sancılar artık geliyorda olabilir dün yattık sancim vardı eşime dedim Aşkım sen bence uyuma sancim var çünkü uyudumu kalkamiyor😂 kiyamam 5 e kadar uyumamis beklemiş beni her an ama herşeyimiz olabilir tabiki bebek beklemez🤗💙
Erdemveannesi Sukran34 kesinlikle dogum başlıyor dikkat edin karnınızın bir tarafında toplanıyor sa bebek dgumun yakın
Anakralice Sukran34 sancıların düzenli mi dakika tut geldikçe yaz bi yere benim 35.haftamdan beri bebek hep sertleşiyor ve kasık ağrılarım var 39 olcam fakat ne yazıkki hala doguramadım 😑
inci_f Sukran34 amniyon sivisi mi akinti mi onu gosteren pedler varmis eczanede, alabilirsiniz. Ama suyun gelmesi altina cisinizi Kacirma gibiymis diye biliyorum
Sukran34 Anakralice 1 ya da 2 saat geciyor snra karnm agriyor ama dayanilmayacak gibi degil geçiyor karnm cok sert olunca agri basliyor.
Erdemveannesi inci_f öbürgün gece suyumun gelmesiyle dogum yaptım çiş yapmak la alakası yok çok sıcak ve tutamadgın akıp giden tuhaf bir rahatlama hissi oluşturan bir sıvı 😂😬😬