Selam anneler. 33+2 haftalığız. 1 hafta önce erken doğum riskim olduğunu her an doğum yapacağımı öğrendim. 1 cm açılmam var. Nst de sancılarım çıkıyor. 40 mm olan rahim ağzı uzunluğum 19 mm olmuş. Bebek dönmüş doğuma hazırlanıyor. 10 günde 3 kere kontrole çağırıldım. Progestan fitil ve adalat kullanıyorum . Ciğer geliştirici iğne yaptılar. Biraz korku , heyecan ve üzüntü doluyum . İnşallah bebeklerimiz saglıkla ve vaktinde dünyaya gelirler. 🥺