Halidebilbik Kızlar bugün 36 haftaya girdim ama bu sabah uyandığımdan beridir bende adet sancısı ve ağrısı var çok şiddetli değil bu neden oluyo veya böyle olan varmı beni bi bilgilendirirmisiniz veya hastahaneye gitmelimiyim?
Halidebilbik GamzeCan şiddetli değil olmadığı için çok fazla panik yapmadım ama bakayım şiddetli olursa giderim çok tşk ederim 🙏