Merhaba arkadaşlar 36haftama giricem çok fazla hareket halinde olduğumda veya iş yaptığımda çamaşırımda ıslaklık oluyor. Islaklığa baktığımda krem gibi kaygan rengide beyaz aynı krem gibi. Bu akıntı mi yoksa su sızıntısı olabilir mi özellikle bilgisi olan yazarsa memnun olurum