Liv Eda Deniz hocaya gidiyorum 34 haftaligim.ilgili bir doktor , hastane çok sakin telefondan da ulaşılabilir bir doktor .Muayene 155 sanırm ben indirimli gidiyorum 120 ye.Sezeryan fiyatı ise 3500.Güncel fiyatlar böyle yeni zam geldi zaten.
Daha önce de Abdullah Göymen e gidiyordum , pahalı olması ve aşırı yoğun olması sebebiyle böyle bir değişikliğe gittik.O da çok kaliteli işinin ehli bir doktor imkan varsa düşünülebilir.