Fehime16 39+3 oldum bu vakte kadar 33 . haftadan beri sancım var evde derin temizlik yaptim 2 paket hurma yedim son hafta bol bol yurudum hic acıkligim yoktu ama dedigim gibi yalanci sancilarim erken baslamisti dun sancım fazla diye hastaneye yatisim yapildi yine acıklik yok dediler bugunde oglene kadar acıklıgım yoktu agrım vardi simdi 1 cm acıklıgım baslamıs agrim felaket ama acılmamda ilerleme yok benimle birlikte gelen herkes dogumhaneye indi ben kaldim dua edin sabaha dogurayım 😂 bu stres cok baska acılma olayida bence yapıdan yapıya degisiklik gosteriyor diye dusunuyorum allah hepimizin yardımcısı olsun insallah 🙏💙