muges44 maşallah sağlıkla büyütün insallah bebeğinizi. Doğum nasıl geçti kolay mıydı? Acile ne şikayetle gitmiştiniz suyunuz mu gelmişti sancı mı olmustu, ben de dün 38.1de nstye girdim ve muayenem yapıldı hiç açıklık yumuşama yok sancı da çıkmadı. Çok soru sordum hakkınızı helal edin