Bende dogurdum sonunda kızlar gecen pazar suyum geldi daha dogrusu ben oyle sandım ılk dogumum oldugu ıcın megerse kakasını yapmış bızımkıler bana suyun geldo dedıler ben panik olmayım diye karnımda sadece ağrı vardı ishal olmusum gıbı neyse belden asagımı yıkadım dırek hazırlanıp acilin yolunu tuttuk neyse girdik işlemler yapıldı benı ebelerın oldugu yere götürüldü sonra hemen ebe kakasını yapmıs hemde partikülü dedi ben basladım titremeye asırı korktum bebeğime bir sey olcak diye beni nstye bagladılar kalp atısı cok ıyıdı usudum sanıp ustume ortu vermek ıstedıler hayır dedım usumuyorum korkuyorum sadece
dedım buarada doktora coktan haber verıldı ben ameliyata hazırlandım sonda takıldı evet acıdı acımadı dersem yalan soylerım ama dayanılmıycak kadar degıl sonra ameliyat odasına goturdu asansörle bir bey orda kalabalık bır ekip benı beklıyodu gayet rahattılar ama ben cok tıtrıyodum korkuyodum neyse tansıyon olculdu parmagıma bur sey takıldı sırtımdan ıgne vuruldu kafama bastırdılar kıpramayım diye anlattılar ayak parmaklarından bir sıckalık gelıcek diy dedıgı gıbı sıcaklık geldi ıgne batırdı bacagıma hıssedıyo musun diye sordu ordakılerden biri evet peki sımdı dedı acının azaldıgını hissettim ama yine de his vardı acı yoktu en son tam cekerken bebegı kaburgalarım acıdı napuyosunuz dedim tamam tamam bitti dediler bur ara keske muzık olsaydı dedim daha cabuk gecerdı zaman dedim sonra ordan bırı merak etme sımdı sana dünyanın en guzel muzıgini dinceticez dedi biri.oğlumun aglama sesını kasderek gulustuk sonra bebegım dogdu veee gercektende en guzel sesti benim için o an💙🥰 zaman cabuk gectı bir saate yakın surmus aslında ama ben 15 dakka kaldım sanıyorum toplam zaman algım degişti narkoz dan cok korkulcak bur durum yok kızlar olup bıtıyo hersey bir anda uzun olduysa hakkınızı helal edin bu kadar benim dogum hıkayem sorularınız varsa alabılrım🌺