Reyhan1453
Merhaba annemiz,
Postunuzu yukarıda tutmak için postunuza yorum yapabilirsiniz sizinle birlikte binlerce post açılıyor normal olarak her post açıldıkça aşağı düşüyor bu yüzden cevap gelmeyebiliyor. Kaynana, görümce postları genel bir konu olduğundan herkes fikir beyan edebiliyor.Kimse postunuza cevap yazmadı diye yargılayamayız. Sağlık konusunda bazen başına gelmemiş anneler olabiliyor yanlış yönlendirmemek adına yorum yapmayabiliyorlar oldukça doğal. Arama kısmını kullanarak önceki konulardan fikir edinebilirsiniz. Postunuzu ve başlığınızı düzenledim. Keyifli forumlar dilerim. 🌺