eymeninannesi123 Arkadaşlar benim genelde akşam oldu mu bulantım basliyo gecelere kadar suruyo gündüz bulantim yok ama gece bitiyorum sizlerde nasıldı cinsiyet le bı alakası olabilir mi acaba
Ozlem2904 eymeninannesi123 bulantilarin cinsiyetle alakasi yok tatlim kisinin bunyesi ile alakali malesef. Sanirim daha baslardasi. Aksam yemegini erken yemege bak eger oyle b sansin yoksa az yemeye bak. Yesil elma bende cok ise yaramisti belki sendede yarar
Fkryesrdr eymeninannesi123 benimde hem sabah uyanır uyanmaz kahvaltı yapana kadar oluyor. Bide gece başlıyor uykumu bölüyor bazen ilaç kullanmama rağmen. Bende bu hafta cinsiyeti öğrenicem bakalım
Hilalohilal eymeninannesi123 Benim gece gündüz sürekli bulant oluyor birşey yiyip icemiyorum. Gerçekten zor bir durum ya ben yemek yemeye bayılırım normalde ☺️ doktorum bulantı ilacı verdi onu içince rahat oluyorum gerçekten
SuperrMomm eymeninannesi123 Cinsiyetle böyle şeylerin bir alakası yok. O sizinle alakalı durum kimisi sabah kalktığında bulanırken bende sadece yattığımda şiddetli bulantım başlıyor hatta çıkartıyorum bile.
Aktasg Ozlem2904 ben 23 haftalık hamileyim bulantım ve mide yanma yattığımda oluyor ve erkek cinsiyetimiz. Tamamen bünye ile ilgiliymis bu durum yağsız hafif yemek yesemde yine oluyor ne yazık ki☹️
Seda_krmnli42 eymeninannesi123 aynen bende öyleyim canım gündüz çok iyiyim hiç bulantım olmuyor ama akşam başlıyor hep gece kusmuşumdur 😂
Seda_krmnli42 eymeninannesi123 13 haftalıkken belli oldu canım kız 😊 18+4 üm şuan hala bulantılarım devam ediyor prilam kullanıyorum