oguzweannesi Benimki çok erken başladı korkuyorum erken doğuma sebep olacak diye 19_ 20. Haftadan beri var Suan 23 haftadayız günde 4_5 kez oluyor sizlerinki kaçıncı haftada başladı acaba doktorum magnezyum verdi ama işe yarar mı bilmiyorum
diamond2635 oguzweannesi benim 23 te başladı o dönem hastanede yattım.doğuma kadar günde dört adet nidicard kullanacağım.29. Haftadayım şu an
Calisananne25 oguzweannesi 34. Haftadayım arada kasıklarım ağrıyor. Doktorum normal olduğunu söyledi. Yalancı kasılma bu oluyor sanırım.
oguzweannesi diamond2635 bana normal diyip yolluyolar sizin kasılma sıklığı neydi acaba bebeğin tek tarafa toplanıp sertleşiyodu değil mi
ogretmen_anneee diamond2635 nidicard bebek kilosunu engelliyor yazmışlar internete 🤦🏻♀️ Size böyle birşey dediler mi kilosu iyi gidiyor mu ? Bende kullanıyorum da
oguzweannesi Calisananne25 Yok kasık ağrısı değil benim bahsettiğim bebegin tek tarafa toplanıyor sertleşiyor karnın 30 saniye falan sürüyor
diamond2635 oguzweannesi hayır benim önce gaz sancısı gibi başladı bildiğiniz sancıydı toplanma değil.Doktorum perinatoloji uzmanı.Gittiğimde karnıma dokunur dokunmaz sancın var dedi.Hemen yatırdı hastaneye takip etyiler bir süre o zamandan beri de ilaç kullanıyorum.Yatıyorum sürekli biraz ayakta kaldığımda ağrım başlıyor.
oguzweannesi FusunF bilmiyorum ki ilk gebeliğim olduğu için herkeste mi var yoksa bende erken mi başladı diye merak ediyorum yalancı kasılmalar normal kabul ediliyor ama kaçıncı haftada başlıyor bilmiyorum
Ceysii01 oguzweannesi benimde ikiz ve özellikle geceleri oluyo 17 haftaya girdimde basladi ve hala olur arada suan 18+0
Ceysii01 oguzweannesi 2 yi geçmiyo genellikle hergün olmuyo zaten özellikle cok yedim günler daha fazla oluyo
oguzweannesi Ceysii01 Benimki 6-7 kez olduğu zaman oluyo bazen 2_3 kez oluyo bugün çoğaldı sebebini bilmiyorum doktor enfeksiyon var diyo başka sıkıntı bulamıyorlar
oguzweannesi diamond2635 hmm anladım benim bebek tek tarafa toplanıyor sertleşiyor baya bir kasılıyor 30 saniye sürüyor
Ceysii01 oguzweannesi benim enfeksiyonumda yok ama agrilarim cok uzun zamandir var hep hastaneye kostum hem tedaviyle oldu hemde ikiz surekli korkuyorum ama hersey yolunda gozukuyo mesela bugunde karnimda baski hissi var idrar var gibi rahatsizlik dokununca sanki aciyomus gibi akintida oluyo ama dedim gibi enfeksiyon yok kac kere gittim doktora sorunda yok bende anlamadim