minnakanneeee Bebeğini kucağına almış anneler ve anne adayları ben 37+4 günlük hamileyim artık bebek gelsin istiyorum ben mi aceleciyim yoksa daha erken mi bilmiyorum ☹️
Merhaba10 minnakanneeee aynıyız bende gelsin istiyorum sonra biraz daha dursun istiyorum kafam karışık 😂
Ozlem2904 minnakanneeee 32+5im inanin bende artik gelmesini istiyorum sizi cok iyi anliyorim ama bebek anne karninda en guvenli yerde ❤ az daha sabir
Melikezel minnakanneeee biz de 37+5 günlüğüz bir haftadan beri her gün 10bin adım yürüyüş yapıyorum üstüne sıcak duş ve hurma yiyorum . ilk oğlum 38+4te 2.oğlum 38+0 da doğdu 🙏🏻 hepsinde aynı şeyleri yaptım çok şükür 40ları görmemiştik o kadar dayanamazdım 🙈 şimdi de kızımı bekliyorum bakalım hanfendi ne zaman gelecek abileri gibi 38lerde gelsin istiyorum 🙏🏻
minnakanneeee Ozlem2904 hele bi 37 haftalık olun o zaman benim gibi düşünürsünüz ilk çocuğum ya hemen kucağıma almak istiyorum kendimi bildim bileli hamileyim 😅😅😅
DenizveKumsal 37+6 bende bian önce gelsin artık diyorum 😬 dün gittim 3250 olmuş sezeryan sonrası normal doğum olacağı için benim fazla kilo almadan gelmesini bekliyoruz zaten bakalım 😌😌🥰🐣
minnakanneeee DenizveKumsal bende dün gittim doktor 3200 dedi normal doğum istiyorum ilk çocuğum ama annem korkuyor bebek kilolu diyor normal doğumda çok zorlanacaksın sezeryan ol diyor
DenizveKumsal minnakanneeee ben sezeryan oldum çok çektim bu yüzden asla istemiyorum tekrar aynı acıları günlerce yaşamayı. Normalde doğurana kadar sonra kuş gibi hafifliyorsun diyorlar o hafifliği bizde yaşarız inşallah 🙏🏼 🐣☺️
DenizveKumsal Merhaba10 daha az önce 10-12 tane hurma yedim pilates topunun üstünde 😅😅 kafayı doğurmakla bozdum akşamda bi tanıdığımızın asker eğlencesi var oraya gidip oynasam gece doğururum herhalde 😅