Hanımlar merhaba öncelikle hepinize sağlıklı bir gebelik süreci diliyorum. Rahim ağzı kısalığından dolayı proluton ve progestan kullanmaya başladım yalnız iğne vurunduktan sonra biraz karın ağrım oldu vurunan ve ağrı hisseden oldu mu? Deneyimlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim