Kızlar 1 senelik evliyim eşim için hiç sperm testi vermedik 2 kere bebeğin kalbi durdu kürtaj oldum genetiğimiz temiz çıktı,benim pıhtılaşmam var ama ayrıyetten sperm testi de vermek istiyoruz ürolojiye randevu aldım “29 kasıma” hangi günler ilişki olmıcak ve testte nelere bakılıyor morfoloji falan hepsine bakıyorlar mı bana bilgi verir misiniz rica etsem