Kızlar bizim gelinimiz hamile son adeti 21 Eylül günü geçtiğinde dr gittik 4 haftalık bi kese zor göründü dedi dr adetle uyuşmuyor eminmisinz adetten dedi emindi .2 hafta snra gel dedi gittik5 haftalık kese göründü bebek yine yok ,1 hafta snra gel dedi yine gittik kese 6 haftalık yine bebek kalp atışı yok ,lekesi de geliyordu az az dr salı gününe kadar düşmezse gel kürtaj edelim diyor bizde kararsız kaldık acaba geç döllenme olablr mi bekleyelim mi yoksa kürtaj edilsin mi bebek hala neden görülmemiş olablr adete göre 8 haftalık ultrason göre 6 haftalık beta hgc dün 6000 cikti betaya göre de 6 haftalk