Tazeanne0134 swdysnakbrk valla normalde İstanbul’da yaşıyorum ama doğum için Adana’ya annemin yanına gidecem inşallah güzelyalı hastanesine gitmeyi düşünüyorum ama hangi dr bilmiyorum güzelyalı hastanesinin muayene ücreti ne kadar ya da doğum bilmiyorum
Baharrk swdysnakbrk medline da doğum yapmayı düşünüyorum bende ocakta olacak doğum kesin fiyatlar artar 🙄😅
swdysnakbrk Nazliklkn herşeye zam geliyor benim de iki ayım var doğum yapana kadar bile zaten şu an ki fiyatlar değişir
Nazliklkn swdysnakbrk Kesinlikle haklısınız. Bir tanıdığımız doğum için Güzelyalı Hastanesi’ne sorduğunda 4000 lira denmiş daha 3 ay var hemde
Hms_Brcts Baharrk hangi doktoru düşünüyorsunuz acaba ? Ben de doğum için Medline i düşünüyorum ama Metro hastanesini de çok övüyorlar.emin olamıyorum.
swdysnakbrk Baharrk benim de doğumum ocakta zaten Ocak ayında kesin zamlanıyor Ocak ve Temmuz da zam yapılıyor ben bildim bileli
swdysnakbrk Hms_Brcts metro yu bende düşünüyorum zaten benim ikinci gebeliğim sezaryen olacak yenidoğan ünitesi olduğu için orayı düşünüyorum fiyat bilginiz var mı acaba
Hms_Brcts swdysnakbrk Metroda doğum yapan bir arkadaşım 2500 tl demisti.ama sonradan fiyat değişikliği oldu mu bilmiyorum maalesef.
Syda01 Bekledimdegelmedin gecen haftalarda duymuştum ben de 2500 diye 6 aralıkta kontrolüm var soracağım net olarak bilgi almak için