TugbaDogu oğlum küvözde kaldı, emmedi sonra, 3 ay süt sağdım ve mama verdim mecburen.. eğer Biberonla veriyorsanız mamayı kesinlikle dr browns biberon diyorum.. ne gaz ilaçları hiç bir şey işe yaramamıştı.. biberon değiştirdiğimiz gün anında bitti gazı..