swetty_18 26+5 deyım kızlar .Dun aksam az da olsa yattığımda bebegımın harekelerini hıssedıyordum ama bugün sabahtan berı hıssedemedım..alt karnım da agrıyor duzenlı degıl bu haftada dıyorlar hareketler için ama tedirgin oldum
Gul27- swetty_18 benimde oyle 27 hafta oldum bugun sag alt karnima agrilara girip duruyor doktoruma sorcam gittigimde hareketlerini hissediyorum ama ara ara bendede duruyor hareketleri aksamlari uyuyacagim zaman hareketleniyir sonra bazen duruyor
Cokistersengelerbence swetty_18 benim de 26+4. Pazartesi kontrole gittiğim zaman doktorum 12 saatte en az 10 kere hareket etmeli dedi. Eğer etmezse hemen gel demişti. Siz de sayın hareketleri sayısı azsa gidin derim doktora.
Senanrrr_06 swetty_18 canım bu haftalarda çok normal o haftalarda bende telaş yapıyordum ilk gebelik haliyle bilmiyor insan sen bı 30 haftalara gel o zaman duzene oturuyor bu dediğimi o Haftalarda daha iyi anlicaksin çünkü ayaktada olsan yatsan da hareketleri oluyo düzenli o Haftalarda
swetty_18 Clementinee Clementinee uyusun tek canım sağlığı yerınde olsun daa cok tedirgin oluyorum hissetmeyince bıde boyle haftasonuna denk gelıp doktora gıdemıycem zamana gelınce hepten telaslanıyorum acılde bısey yapmıyorlar malum
swetty_18 Gul27- bende perşembe doktordaydım canım cok şükür yolundaydı hersey ama dun akşamdan berı hareket hissetmeyince tedırgın oldum
swetty_18 Cokistersengelerbence ben bı magazada çalışyorum canımm gun boyu ayaktayım oyle uzanıp hareket sayma şansım cok olmuyo
Cokistersengelerbence swetty_18 bende çalışıyorum ve uzanıp saymıyorum 🙈 hareket edince hissediyorum zaten.
swetty_18 Senanrrr_06 haftasonuna geldiği içinde panik yaptım canım acıle gıtsem ultrasonla bakmıyorlar yetkimiz yok dıye..en kotu aksama kadar hareket hissedemezsem arkadaşımda el doppleri var onu alıp kalp atısı dinleyeceğim
_ipekkkkk swetty_18 Ben 29 haftaya girdim her saniye her dk hareket etmio canı isterse uyuyor herhalde biz hareket halinde iken uykucu şirinler😀🌸🤩
swetty_18 _ipekkkkk çarşamba randevumda gayet ıyo doktor suyumu falanda baktı hersey ıyıydı ..3 gundede suyum azalmamıs olumsuz bısey olmamıştır dıye düşünüyorum kendımı rahatlatmaya çalışıyorum ama..acılde ultrasonla bakacaklarını bılsem hemen acile gıtcem ama bakmıyorlar
RumeysaNur34 swetty_18 normal canım 27+4 benim ikinci hamileliğim 16 haftadan bu yana hissediyorum tatlı birşeyler yiyip uzan dinlen hareket halindeysen bebişler suyun içinde beşik gibi salladığı için gün içinde daha çok uyuyorlarmış
_ipekkkkk swetty_18 Yoktur Allah’ın izniyle bişey kötü düşünme vesvese Bende düşünüyorum şeker çıktı aman kafama taka taka daha çok çıkıyor kilosu iyiyse suyu iyiyse düşünmüyorum Allah’ın izniyle artık 🤲🌸 Sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar 🤲🌸
Glser swetty_18 Canim kasılma gibi bir ağrı değilde sanki durup toplanma açısıyla uyuyordur sıkıntı etme ara ara benmkide yapıyor 26 2 yok bende
prensesannesiiiiii swetty_18 27den 29a kadar öyle sesizdi ki hareketleri çok azdı 29dan sonra tekrar hareketleri çoğaldı 30 olduk