Gebeliğin cogu dönemindede ara ara oluyor canım ben 24 haftalıgım bendede hala oluyor kendini zorladıgında cok egilip kalkınca cok yürüyünce falanda olur sürekli devam eden şiddetli bir agrı değilse dinlenip geçmesini bekle. Bir sıkıntı yoktur içini ferah tut