annesi_ ebruus Henüz olmadı 13 günüm kaldı 38+2 de alıcak doktorum sezeryan olucam Allah sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻
Betl Merveelisa benim kızım da 40+1 de geldi senin gibi bu oğlan ama 38+6 olduk hiç bir belirti yok 😔
Saadetali 37+5 te ilk dogumumda oglum dunyaya geldi.2.ci dogumum da ne zaman gelir bilemiyorum 28+4 olduk