iki_bal_annesi58 Ezgiii11 ben kullanıyorum ilk gebelikte kullanmadım hiç ama bunda kullanmami söyledi doktorum kanım koyu çıktı
Canannakdeniz Dün kontrolüm vardı 32+5 tim bi kaç gün daha kullan 33 de bırak dedi bu hafta içerim 33 bitince bırakıcam bende 33 ten sonra icilmiyor diye biliyorum genelde herkez 33 te bırakmış