1PrensAnnesi Leylaa16 bebeğin önde gitmesi genel bi durum gelişimi iyidir iri bebektir vs. Bi sür nedeni var ama su fazlalığı riskli bişy şeker problemi olabilir hamur işi ve şekerli tüketimini kısıtlayın ilerisi için kötü olablr💙
AysuDereli Leylaa16 benim de bebeğin suyu fazlayms erken doğum ihtimali var dedi doktor iğne ilaçla yatıyorum kaç haftalıksin suan
gunaynur Leylaa16 benimki de önden gidiyor, iyi beslemişsin dedi doktorum 🙈 şekerim de yok sanırım bünyeyle alakalı bir durum, ama sıkıntılı bir şey değil önde olması
gizemmm Hiç bir şey yapmaya gerek yok benimde aynıydı şu an tam haftasında Yani bebeğin gelişimi mesela 33 haftalık değilde 34 haftalık Bir problem olmuyor
Leylaa16 gizemmm hayir bir hafta önde sekerden dolayiymis. Erken dogum riski yok ama böyle giderse erken doğar dedi doktor.
Donekalann eymaHzalzusta evet etkiliyo gelisimini tamamlayinca geliyo bebek benimkide uc hafta onde tahmini dogum tarihi veriliyo ona gore yani bebek gelisimini ne zman tamamlarsa gelir 😊
gizemmm eymaHzalzusta tabi ki etkiliyor bana doktorum son adet tarihinde değişiklik yapar bi hafta öne alırız dedi ama herşey yolunda herhangi bir problem yok
melgimmm Donekalann canm ya gercekden etkiliyomu doktorum etkilemz dedi ama bnm 35 de gttigimde 38 haftalik grunuyodu suan 36 olduk iste gelisim trihine gremi olur biselr ?
Leylaa16 Donekalann önde olması neden ? Bizimki şeker yuksekligindenmis. Doktor seker hamur isi yeme dedi. Kaldi ki zaten yemiyorum dikkat ediyorum sastim kaldim bu işe😫
Leylaa16 [bilinmeyen] benimki kilosu boyuna göre degil, haftasina göre önde 27 hafta olmam gerekirken su an bebek 28 hafta çıkıyor. Seker yüksekliğindenmis 😨
AylinArslan Leylaa16 bana da dr bunu söyledi,şeker yüklemesini mutlaka yaptır dedi ama ben tereddüt ediyorum doğrusu
Donekalann melgimmm bana doktorum gerek yok seker yuklemesine demisti ve bi kac kisidende boyle duydum bana yaptirma felan dediler ama ne kadar dogru bilmiyorum bende kararsiz kalinca yaptirmadim ama doktorunuz bisy demediyse sknti yoktur endiselenmeyin kotu bi etkiso olsa yaptirin demez doktorlar bence 😊
Donekalann Leylaa16 gelisimi onde olmasi iyi bisy kotu bisy degilki merak etmeyin ben seker yuklemesi yaptirmadim zararli dediler bilmiyorm ne kadar dogru ama
Leylaa16 1PrensAnnesi aynen öyle. Seker yukselikginden iri bebek olur dedi. Su anlik erken dogum riski yok ama böyle gitmeyebilir dedi. Korktum off. Dikkat ediyorum hic bir sey yemicem galiba.
AysuDereli Leylaa16 Allah yardımcımz olsun ekmek pirinç çikolata dan falan biraz uzak durmak gerekiyormuş sağlıkla kucağımiza alırız inşallah hepimiz 🙏
Leylaa16 AysuDereli ben zaten normal zamanda da abur cubur cikolata seven biri değilim yemem. Hamilelikte de aşırı dikkat ettigim halde oldu 😞
gizemmm İri Bebekte kilosu kaç acaba geçen bi arkadaş yazmıştı 36. Haftada 3600 gram diye öyle olunca iri bebek ama 34 haftada 2400-2500 se iri bebek değildir ki Bence canınızı sıkmayın
Leylaa16 gizemmm 27 . haftada daha dogrusu nir hafta ileride oldugu icin 28. Haftada 1181 gram 36 cm cikti nasil ?