Kızlar yardım aranızda serklaj olup kaçıncı haftada dikişleriniz alınıp doğum yaptınız Yada bildiğiniz öncemi alındı dikisiniz ben dün doktora gittim doğumda alınacak dikişin hatta bu ayın 29 u dikisini alıp doğumunu yaptıracam dedi bu arada bugün 36 haftalıgim haftaya 37 de normal doğum yapacakmisin daha önceki dogumlarim normal oldu doktor şimdi alsam dikisini bebek hemen gelir dedi o yüzden bir hafta daha bekleyelim dedi sizlerin nasıl oldu