Merhaba ben 17+3 teyim doktorum dün omega3 içeren bir vitamin kullanmamı tavsiye etti. Ve Pregnom önerdi. Bugüne kadar Elenetal 1 kullanıyorum folik asit olarak. Araştırıyorum Elenetal 2 içinde daha fazla vitamin ve omega 3 içeriyor Pregnoma göre sizlere de sormak istedim. Ne kullanıyorsunuz?